reede, 22. aprill 2016

Fårikål

89. päev 9 °C, Elverum

Eile saime kell kaheksa kõik siin korteris kokku ja sõime nagu üks suur pere fårikåli. Amanda ja Solin alustasid ettevalmistustega juba hommikul kui ma kooli läksin. Fårikål koosneb koorega keedetud kartulitest ja mitmeid tunde koos kapsaga ning terapipraga hautatud kondiga täiskasvanud lamba lihast. Traditsiooniliselt süüakse seda varasügisel ning algselt on see pärit Lääne-Norrast, kuid tänapäeval süüakse seda ka mujal Norras. Kole öelda, aga mulle ei maitsenud see absoluutselt. Minu maitsemeelte jaoks oli see täiesti mage ja kapsale oli juurde tulnud mingi omapärane maitse. Liha oli küll kenasti pehme, aga jah, täiesti maitsetu. Asi on vist lambas, äkki ma pole suurem lambasõber. Sõin ikka kenasti oma taldriku tühjaks, sest nii on mind õpetatud. 


Foto: Google


Õhtu ise oli aga väga tore. Mõnus oli istuda pika laua taga ja kursusekaaslastega juttu ajada. Päris pikale venis see õhtu. Tarbiti ka veidi alkoholi, aga peoks päris ei kiskunud. Väga lahe, et Solin ja Amanda viitsisid selle ette võtta, sest päris raske on valmistada toitu nii suurele seltskonnale. Mis siis, et mulle väga ei maitsenud, teistele läks see-eest väga hästi peale. 


Kõik on rõõmsad, sest kohe saab süüa

Kommentaare ei ole: